Hvad siger vores tidligere deltagere om uddannelsen?
Christian Eppers, Direktør i THINKcreative
Christian Støttrup Nielsen, Chefkonsulent hos Danske Bank
Miriam Hindsgaul, PR & Kommunikationskonsulent hos Hindsgaul Kommunikation
Mads Augustesen, Chief Communication Consultant hos Danica Pension
Simone Misser-Pedersen, Insights Director hos Mindshare
Lea Felsted Rasmussen, Consultant Strategic Communication hos We Love People
Alexander Kragh, Marketing Director, Karnov
Sidsel Sølling Hansen, International senior projektleder hos Visit Denmark
Line Maria Kristoffersen, Konceptudvikler
Jesper Isholm, Kreativ direktør
Sebastian Jensen, Creative Director hos Publicis
Emilie Prajakta Kamradt, Lead Brand Strategist hos Manyone
Ulf Westmark-Højelsen
Kreativ direktør og Partner hos TBWA
"Jeg har fået et udvidet mindset i forhold til den måde, som jeg går til de kreative opgaver på, men også en række helt konkrete værktøjer – og ikke mindst en grundforståelse for andre aspekter af kommunikation, som jeg ellers ikke kommer i direkte kontakt med. Jeg føler, at jeg er blevet langt bedre til at forstå mine kunders udfordringer og at den strategiske viden, som kurset har givet mig, sætter mig i stand til at bygge bedre broer mellem dem og konceptarbejdet."
Kristina Rosengren
Selvstændig tekstforfatter
"Et klarsyn omkring den proces, som ligger forud for det kreative arbejde.
En større forståelse for og indflydelse på det fundament, en kreativ platform hviler på.
En langt højere grad af sikkerhed i mit eget arbejde. Idéer til, hvor mange forskellige måder man kan arbejde strategisk på.
En øget opmærksomhed på indsigtsarbejdet. En større respekt for briefen og det store arbejde der ligger bag en god og skarp brief."
Emilie Prajakta Kamradt
Lead Brand Strategist hos Manyone
"Uddannelsen har først og fremmest levet helt op til mine forventninger - og mere til - ifht. at få værktøjer til arbejdet med indsigt og strategi. Jeg har fået en værktøjskasse med videre, som allerede nu indgår i mit daglige arbejde med kunder bl.a. til workshops, positioneringsarbejde, brand/image arbejde og kommunikationsstrategisk udvikling. Det er forfriskende, at det gamle branding-mindset omkring storytelling, det menneskelige og universelle i dén grad stadig er relevant - måske mere end nogensinde før. Sidst men ikke mindst, har det været en kæmpe gave, at indgå i et hold hvor faglighed, passion og engagement har været i centrum for alle. Onsdag aften, 4 timer efter en lang arbejdsdag, er ikke just det der står øverst på listen. Men det er har været en stor glæde både fagligt og personligt, for mig. Jeg har fået et strategi-netværk - og det sætter jeg meget, meget stor pris på."
Katrine Kaare Jakobsen
Indsamlings- og kampagneansvarlig hos Dyrenes Beskyttelse
"Et netværk af fantastisk dygtige og inspirerede mennesker. Og derudover alt det, I selv skriver, at man får ud af uddannelsen: Større forretningsforståelse. Metoder til at udvikle skarpe briefs og stærke brandstrategier. Kompetencer til kritisk vurdering af eksisterende løsninger på mit arbejde. Et nyt sprog og ordforråd inden for strategisk planning, som gør mig langt stærkere i strategiske dialoger med det kreative team og mine kunder."
Helle Windahl
Creative Strategist/Partner hos Nordlid
"Først og fremmest masser af inspiration og ny viden. Mødet med interessante gæsteforelæsere og deltagere. Brugbare metoder, modeller og tankegange jeg kan og vil bruge i mit arbejde."
Alexandra Brink-Jensen
Marketing Manager hos DR Koncerthuset
"Uddannelsen har givet mig værktøjer til, hvordan man arbejder med indsigter, og hvordan de kan bruges i den kreative proces. Derudover en meget bedre forståelse for, hvad det vil sige at arbejde med et brand og brandaktiveringer."
Gunilla Guldborg
Brand & Business Strategist hos CPH Strategy
"Uddannelsen har givet mig en bedre forståelse for planner processen - fra analyse til brief - samt flere værktøjer og metoder, som jeg kan bruge i min hverdag. Derudover har uddannelsen givet mig et skønt netværk af ligesindende folk i branchen, og ikke mindst har jeg fået mere selvtillid og troen på min værdi som planner, og at jeg er på rette vej i min dagligdag.”
Josephine Bugtrup
Advisor Branding og Marketing hos Advice
"Eftersom jeg har siddet som strategisk planner på samme bureau i 5 år efterhånden (som desuden også var mit første fuldtidsjob), har det været super lærerigt at få en masse nye inputs udefra og blive klogere på, hvordan de tænker og arbejder på andre bureauer og i andre virksomheder. Jeg har følt mig inspireret og fyldt op af masser af ny viden og føler, at der er blevet proppet en masse nyt i min strategiske værktøjskasse. Og så har det vigtigst af alt været drønhyggeligt at møde onsdag efter onsdag. Der har altid været god stemning og høj energi. I har som undervisere sørget for nogle gode, uformelle og hyggelige rammer, og det har altid været en fornøjelse at komme til undervisning. Hvem skulle have troet, at det ville være så sjovt at gå i skole igen!"